Prolog



Hej, alla nära och kära och främlingar och framförallt, stackare! Ni som måste överleva fruktansvärda januari, februari och mars i Sverige... Jag lider med er. (Förutom er, Sandra & Hanna, som valt det frivilligt. WHY?!)
I varje fall, med 40 timmar kvar till take off tänkte jag att det var dags att kicka i gång bloggen med en bild på dessa micket micket fina flickor, Jossan och Camilla, som är mitt resesällskap... och well, provisoriska familj.
Camilla och jag åker alltså till Thailand i tio dagar nu, tisdagen den 13:e, för att bli lite sådär lagom gyllenbruna att vi vågar visa oss i landet med det obefintliga ozonskiktet. 25 januari kommer vi till Sydney (för att bo två nätter på detta, eh, förstklassiga vandrarhem - Chili Blue Backpackers) och en vecka senare blir vi kompletta när Jossan ansluter.
Och ungefär där slutar vår planering... Vi ska helt enkelt upp längs guldkusten och ha så kul som möjligt, för så lite pengar som möjligt, för att kunna fortsätta så länge som möjligt - och sedan får vi väl stadga oss och tjäna ihop pengar igen. Typ.

So long,
Malin

P.S. Alla ni som jag kommer att sakna så obeskrivligt mycket - jag hoppas och tror att ni vet om det.

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Oh baby. Bloggen är igång och jag hetsrökte 6 cigaretter på en och samma promenad av tankaen på att du skulel lämna mig. Fuck sake! Vi ses imrogon.

2009-01-11 @ 22:40:28
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Malin

My: Åh men du, snart mitt hjärta så blir det du & jag igen... 11 timmar imorgon, CASH-ING!

2009-01-11 @ 23:54:50
URL: http://halftheworldaway.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh.. Bara en natt kvar nu. Du får skriva massor i bloggen så jag får bli lite avis här hemma. Så kanske jag tar mig en tripp nästa vinter om ni är kvar då! (går ju inte tidigare pga skolan)Lova att ha det SUPER!

2009-01-12 @ 22:07:04
Postat av: Anonym

Lycka till gumman - min stora lilla ælskade syster!!! Jag och Sebastian ska følja bloggen med spænning! Kram och klem (som vi sæger hær i Norge).

2009-01-13 @ 08:33:41
Postat av: cimcimsi

Åh älskling! Ha det helt underbart nu och gör allt som man inte borde göra.. haha typ. Kommer sakna dg massor men din blogg är lysa upp min trista vardag här i hellsweden ;) LOVE LOVE

2009-01-13 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0