Phi phi

Heeeeeej allihopa!
Nu ar vi pa Phi phi, tog baten ut igar fran Phuket town. Bodde en natt dar, haha, vaaarldens thaighetto. Vi skulle ut pa kvallen och se oss omkring och sag bara thailandare overallt. Hamnade pa en ratt fin restaurang iaf och lyckades bestalla mat och ol.
Phi phi ar sjukt mysigt, vi bor pa Up hill cottage i en liten stuglanga. Nu ska vi shoppa fran de miljontals stand med grejs som finns har och sedan lagga oss och PRESSA! Forsokte forresten lagga upp bilder nu men det ar sa satans segt... Far bli down under!

Take care mina kara vanner!
Malin

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Pucket town! Där har jag också bott. På puket town in! Tur att ni lyckades röra er därifrån. Phi phi är grymt! Sola lite åt mig med!PUSS

2009-01-17 @ 09:50:25
Postat av: You know you love me

Ååhhhhh jag är så aviisssss!!!

2009-01-19 @ 01:01:04
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0